Juval Noa Harari: Budućnosti je potrebno unapređivanje
Intervju sa Elizabet Maknil autorkom romana „Fabrika lutaka“
„Dugujem ti” je verovatno najambicioznija romantična komedija Sofi Kinsele
Jovica Aćin: Nismo izmakli zamkama prošlog stoleća
Julijana Adamović – Trebamo pamtiti i učiti na prošlosti, kako ne bi ponavljali pogreške, ali ne trebamo joj robovati
Elif Šafak o ratu za slobodu govora u Turskoj: „Policija je zahtevala da vidi moje knjige“
Harlan Koben: „Često plačem dok pišem, voleo bih da češće plačem i kada čitam“
Lora Lipman: „Veoma sam saosećajna – mora da je to moja supermoć“
Mark Levi: Pripovedač drugih šansi
Mirjana Đurđević: Ne bih bila somelije za živu glavu, kao ni književni kritičar
Dušan Miklja: Bavljenje novinarstvom je dragoceno za pisca
Intervju sa Stefanom Tićmijem
Igor Marojević: Čaršija ne može imati mišljenje
Lepota, istina i „Devojke“: Intervju sa Emom Klajn
Mirjana Bobić-Mojsilović: Pogrešnog ne možemo da prepoznamo pre nego što pomislimo da je pravi
Boka Kotorska ima kulturnu autonomiju čak i kad je ne traži
Slučajni susret menja život junakinje novog romana Sofi Kinsele
Intervju sa Dajnom Džefriz: „Ne možete da uređujete praznu stranicu“
Čitajte pisca kao knjigu: Lora Lipman
„Knjiga koja me je oslobodila“ – Majkl Ondači govori o romanu „Engleski pacijent“
Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.