Muni Vičer: Bez mašte nema budućnosti
Slaviša Pavlović: Ne zanimaju me žanrovi već heroji i antiheroji
Nejtan Trol o knjizi „Dan u životu Abeda Salame“ i fizičkim i nevidljivim barijerama koje upravljaju životima Palestinaca
Dragan Velikić o „Bečkom romanu“ i okolnostima njegovog nastanka: Kada se užas pretvori u roman
Milan Ružić: Reč je sve što imamo
Tanja Stupar Trifunović: Knjiga kao posveta ocu
Šeli Parker-Čan: Poigravanje idejom sudbine
Toni Parsons: Već pedeset godina imam poseban odnos sa Beogradom
Pavle Zelić: Između leka i otrova je tanka linija
Sesilija Rabes o romanu „Sve je u redu“, ljubavnoj priči koja je uzburkala BookTok
Bret Iston Elis: Pisanje je čisto emocionalni proces
Branko Anđić: Kanon naše književnosti je bolno uzak i provincijalan
Ljiljana Šarac: Pisac treba da bude pravi hipnotizer da privuče mlade
Piter Frankopan: Živimo u doba neviđenih transformacija
Lora Elen Anderson: Volim da pišem duhovite knjige
Dragan Velikić: Ljude nesreća opameti ili zakopa u mulj
Đorđe Bajić: „Jedno đubre manje“ je moj najdinamičniji i najuzbudljiviji roman do sada
Kanae Minato: Mračne emocije su normalne
Prvi put otkriveno ko je zapravo bila Jelena, Zmajeva žena: Od Lezbosa do Manasije iz pera Ane Atanasković
Džudi Blum o svom hitu „Bože, da l’ si tu? Ja sam, Margaret“
Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.