Laguna - Bukmarker - Intervju sa autorom knjige „Mamin test“, Robom Ficpatrikom - Knjige o kojima se priča
Noć knjige od 12. do 14. decembra
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoPodkastNagradeKalendar

Intervju sa autorom knjige „Mamin test“, Robom Ficpatrikom

Otvoren i neposredan, Rob Ficpatrik je tehnološki preduzetnik spreman da uči iz svojih grešaka. U svoju prvu knjigu „Mamin test“ – praktičan priručnik za ljude koji započinju sopstveni posao ‒ strpljivo je pretočio stečenu mudrost i iskustvo.

Recite nam nešto o sebi:

Ja sam tehnološki preduzetnik koji je uspeo da dovede do bankrota 3 savršeno dobre kompanije. Preselio sam se iz San Franciska u London pre 5 godina i sada predajem preduzetništvo i usput se bavim nekim svojim projektima.

O čemu je vaša knjiga:

Knjiga govori o tome kako da otkrijete da li je vaš posao zasnovan na dobroj ideji, što se postiže na taj način što ćete ljudima postaviti prava pitanja, iako će vas svi lagati, i govoriti da je vaša ideja „odlična“, jer ne žele da vas povrede.

Kako ste došli na ideju za ovu knjigu?

Ljudi koji vam daju savete o pokretanju startapa će vam najčešće reći da bi trebalo da „razgovarate sa ljudima“, kao da je to jednostavno. Ali, na taj način ćete pogrešiti i završiti sa gomilom podataka zasnovanim na predrasudama, koji će vas samo još više zbuniti. Pošto sam i sam prošao kroz težak proces pokušaja i grešaka, želeo sam samo da objasnim kako zapravo treba da se razgovara sa ljudima, a da izbegnete da vas lažu.

Zbog čega ste odlučili da sami objavite knjigu?

Zarada ako imate izdavača iznosi 1 dolar po knjizi, a ako sami objavite zarada je 23 dolara po knjizi. Čak i ako prodam samo 5 odsto od ukupnog broja primeraka, opet je to bolja računica. Osim toga, tražili su da idem na tromesečnu promotivnu turneju po Sjedinjenim Državama. Samoizdavaštvo vam omogućava veću fleksibilnost kad je reč o zarađivanju novca. Na primer, počeo sam da primam narudžbine za knjigu i kad nisam imao ništa više od napisanog sadržaja i uvoda.

Kome je ova knjiga namenjena?

Svakome ko započinje riskantan posao i želi da izbegne sve one greške koje je moguće izbeći.

Kako biste najbolje opisali knjigu u što manje reči?

„Razvoj potrošača“, ali bez suvoparne naučne terminologije i nezasnovanih, senzacionalističkih argumenata.
 
Izvor: theomnivore.com
Prevod: Maja Hrovat


Podelite na društvenim mrežama:

Povezani naslovi
uzbudljiv prvi dan noći knjige književni maraton sa domaćim piscima i tajna božićna biblioteka kao najtraženiji naslov laguna knjige Uzbudljiv prvi dan Noći knjige – književni maraton sa domaćim piscima i „Tajna božićna biblioteka“ kao najtraženiji naslov
13.12.2025.
Na radost svih knjigoljubaca, u toku su dani najvećih popusta, sjajnih poklona i druženja sa piscima. Zimska Noć knjige počela je u petak 12. decembra u svim knjižarama Delfi, Laguninim klub...
više
noć knjige od 12 do 14 decembra  laguna knjige Noć knjige od 12. do 14. decembra!
13.12.2025.
Uzbuđenje je u vazduhu jer se bliži još jedna Noć knjige i prilika da podelimo radost čitanja sa drugima. Od 12. do 14. decembra 2025. godine, 33. Noć knjige će se održati u knjižarama Delfi i Lagunin...
više
počela je noć knjige  laguna knjige Počela je Noć knjige!
12.12.2025.
Na 68 lokacija u 37 gradova u Srbiji i regionu u svim Delfi knjižarama i Laguninim klubovima čitalaca počela je 33. Noć knjige koja će trajati sve do nedelje uveče 14. decembra! Knjižare su od ...
više
pisci lagune u deset gradova u srbiji za noć knjige književni maraton u skc u  laguna knjige Pisci Lagune u deset gradova u Srbiji za Noć knjige! Književni maraton u SKC-u!
12.12.2025.
Pored hitova domaće i svetske književnosti, velikih popusta, čitaoce tokom Noći knjige očekuje druženje sa piscima Lagune u čak deset gradova u Srbiji! Novu Laguninu knjižaru u Čačku, u TC BIG,...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.