Laguna - Bukmarker - Promocija „Lagune“ na Salonu knjiga u Novom Sadu - Knjige o kojima se priča
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoKolumneNagradeKalendar

Promocija „Lagune“ na Salonu knjiga u Novom Sadu

U nedelju, 27. februara u 12 časova, na 17. Salonu knjige u Novom Sadu, u okviru programa pod nazivom „Izdavač u akciji“, novosadskoj publici predstavila se izdavačka kuća „Laguna“.

Tom prilikom, voditelj programa Franja Petrinović razgovarao je sa urednikom u „Laguni“ Dejanom Mihailovićem. Naglašavajući da „Laguna“ objavljuje preko 200 novih naslova godišnje i da je i zbog obima i raznolikosti svoje produkcije izbila među najveće izdavače u Srbiji i regionu, Franja Petrinović zapitao je  kako to „Laguna“ postiže, koja je formula uspeha u današnje vreme i šta su glavni pravci njenog interesovanja i izdavačke orijentacije.



Dejan Mihailović odgovorio je da je jedna od formula svakako veći tiraž i pristupačnija cena nego kod ostalih domaćih izdavača, ali da je ključ uspeha pre svega u žanrovskoj i tematskoj raznovrsnosti „Laguninih“  izdanja, te visokom kvalitetu kako prevoda, tako i izdavačkih standarda koji se već godinama strogo poštuju. Osim već ustaljene prakse da se prati najnovija produkcija anglosaksonske, latinoameričke, španske, britanske, francuske i nemačke književnosti i da se, pošto poznati strani pisci objave knjigu u svojoj zemlji, našoj publici pruža mogućnost da ubrzo i na srpskom imaju zadovoljstvo da te naslove čitaju u izdanju „Lagune“, takođe se prate i novi žanrovski trendovi u svetu: epska fantastika, istorijski trileri, avanturistički i ezoterički romani… Pored ovoga, „Laguna“ sve više objavljuje nove rukopise prestižnih domaćih pisaca i za njih je u poslednjih nekoliko godina dobila neke od najznačajnijih književnih nagrada. Sve to utiče i na ukus publike i učvršćuje „Lagunu“ kao domaćeg izdavača na koga mora da se računa.

Na pitanje voditelja o novim i krupnijim edicijama, „Lagunin“ urednik naveo je orijentaciju ove izdavačke kuće da objavljuje kolekcije knjiga najznačajnijih domaćih i stranih autora. Tako je pored sabranih romana Slobodana Selenića i izabranih dela Svetislava Basare, na pomolu zamašan projekat objavljivanja sabranih književnih dela Borislava Pekića, najboljih i pri tom tematski raspoređenih zbirki priča Ive Andrića u 6 knjiga, te izabranih romana nobelovaca Herte Miler, Marija Vargasa Ljose i Žozea Saramaga.

Uz ove kolekcije, naravno, „Laguna“ već niz godina objavljuje i najznačajniju referentnu literaturu, priručnike i leksikone, a poslednji kapitalan poduhvat u tom smislu je Larusov „Mali rečnik simbola“, a u pripremi je i svojevrstan ilustrovani leksikon Nenada Gajića „Slovenska mitologija“.


Podelite na društvenim mrežama:

rođendan beo shopping centra u delfi knjižari 20 popusta na ceo asortiman laguna knjige Rođendan BEO Shopping Centra: U Delfi knjižari 20% popusta na ceo asortiman
11.06.2025.
BEO Shopping Centar proslavlja peti rođendan, a tim povodom od 13. do 15. juna 2025. u Delfi knjižari BEO Shopping Centar važiće 20% popusta na ceo asortiman. Iskoristite akciju kako biste naba...
više
prikaz romana lusi kako sam upoznao moju lusi  laguna knjige Prikaz romana „Lusi“: „Kako sam upoznao moju Lusi“
12.06.2025.
Beogradski student poreklom iz Trstenika provodi mladost uz najbolju prijateljicu koja je suptilna i rezolutna, nestalna i tvrdoglava. Vrtoglavi niz njihovih doživljaja crta mapu jednog grada, komp...
više
prikaz romana platinasta prašina knjiga koja se čita u jednom dahu s velikim uživanjem laguna knjige Prikaz romana „Platinasta prašina“: Knjiga koja se čita u jednom dahu – s velikim uživanjem
12.06.2025.
Knjiga „Platinasta prašina“ Tatjane de Rone prijatno me je iznenadila. Prašina iz naslova odnosi se na Nevadu i njene prostrane pustinjske predele, kroz koje jure mustanzi, ali i na rušenje legenda...
više
dolazi pravi ispit zrelosti komi ne ume da komunicira 22 u prodaji od 13 juna laguna knjige Dolazi pravi ispit zrelosti: „Komi ne ume da komunicira 22“ u prodaji od 13. juna
12.06.2025.
Manga „Komi ne ume da komunicira“ Tomohita Ode je stekla veliku popularnost među čitaocima a problematizuje pitanje poteškoća u komunikaciji među mladim ljudima. Takođe, Oda na maštovit i realan način...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.