Laguna - Bukmarker - Roman „PR“ Aleksandra Ilića osvaja čitaoce – drugo izdanje u štampi - Knjige o kojima se priča
Nova epizoda podkasta svake srede u 20 sati na našem Jutjub kanalu
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoPodkastNagradeKalendar

Roman „PR“ Aleksandra Ilića osvaja čitaoce – drugo izdanje u štampi

„PR“, roman o ljubavnom trouglu koji istražuje granice ljubavi i beskonačnost interneta, iz pera Aleksandra Ilića, za vrlo kratko vreme osvojio je čitaoce. U štampi je drugo izdanje ovog provokativnog romana novog, svežeg i autentičnog glasa savremene srpske književnosti.

Na mestu gde daunloud postaje piraterija, ljubav prevara, a istina – PR, dvoje ljudi traga za izlazom iz ljubavnog trougla. Da li je ljubav stvar osećanja ili ličnog PR-a? U tom traganju razrešavaju se njihove ljudske i poslovne sudbine, a skrivena, zabranjena i potisnuta osećanja iz emocionalnog podzemlja izlaze na čistinu.

Radnja romana jednim delom odvija se u elitnoj beogradskoj PR agenciji a drugim na internetu: od običnog flertovanja i razmene sličnih zadovoljstava na Facebooku ili Twitteru do najmisterioznijih prostranstava Deep Weba, gde je moguće iznajmiti Rent-A-Hacker usluge ili naručiti nečije ubistvo.

Vešto vođenom pričom i uzbudljivim obrtima, „PR“ na duhovit i beskompromisan, povremeno šokantan način daje tačnu sliku savremenog sveta, proširenog novim navikama koje je doneo 21. vek sugerišući nam da je danas osim ljubavi nezaobilazan i internet.

Pre nego što je roman „PR“ objavljen pojedini kritičari opisali su ga terminom digitalni realizam. Aleksandar Ilić prikazao je stvarnost verno i bez predrasuda, što će zadovoljiti i najzahtevnije čitaoce savremene književnosti.

„Osim što vas lako natera da instalirate sve aplikacije koje u knjizi pominje i da se upitate odakle su vam to poznati svi ovi ljudi, Ilić objašnjava, bez pardona, šta se krije iza slike stvarnosti koju kreira domaća PR scena. Njegova priča ogolila je bombastične nazive funkcija, iskrivljeni rečnik, isfabrikovane menadžere, lažni moral i nametnutu potrebu da svi izgledamo isto i ponašamo se isto. Kada pročitate ‘PR’ pročitali ste nas sve.“ Tanja Tatomirović – @lavche73, komunikolog, PR Lead za zemlje Balkana u kompaniji Microsoft
 
< allowfullscreen="" frameborder="0" height="338" src="//www.youtube.com/embed/LqGtsqeXCPg?rel=0" width="600">


Podelite na društvenim mrežama:

Povezani naslovi
 dobili smo srpskog jaloma predstavljena knjiga niko nije rekao da će biti lako  laguna knjige „Dobili smo srpskog Jaloma“ – Predstavljena knjiga „Niko nije rekao da će biti lako“
17.12.2025.
Promocija knjige „Niko nije rekao da će biti lako“ dr Stefana Jerotića, psihijatra i psihoterapeuta Klinike za psihijatriju UKCS i asistenta na Katedri za psihijatriju Medicinskog fakulteta Univerzite...
više
nova izdanja domaćih autora laguna knjige Nova izdanja domaćih autora
17.12.2025.
Uskoro će se na knjižarskim policama naći petnaesto izdanje modernog klasika srpske književnosti – romana „Koreni“ Dobrice Ćosića. Smeštena u vreme političkih promena i previranja srpskog građanskog d...
više
promocija knjige bilo nekad u srbiji momčila petrovića 23 decembra u knjižari delfi skc laguna knjige Promocija knjige „Bilo nekad u Srbiji“ Momčila Petrovića 23. decembra u knjižari Delfi SKC
17.12.2025.
U utorak 23. decembra 2025. godine od 18 sati, u knjižari Delfi SKC, biće predstavljena nova knjiga Momčila Petrovića „Bilo nekad u Srbiji“. Pored autora, o knjizi zanimljivih priča koje pokazuju i do...
više
novi broj nedeljnika u knjižarama delfi laguna knjige Novi broj Nedeljnika u knjižarama Delfi
17.12.2025.
Novi broj lista Nedeljnik je na kioscima, a od petka ga možete kupiti za samo 29 dinara u svim knjižarama Delfi širom Srbije uz kupovinu bilo koje Lagunine knjige, knjige drugih izdavača ili proizvoda...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.