Laguna - Bukmarker - Prikaz knjige Roba Ficpatrika „Mamin test“ - Knjige o kojima se priča
Radno vreme tokom praznika »
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoKolumneNagradeKalendar

Prikaz knjige Roba Ficpatrika „Mamin test“

Rezime
 
Razgovor sa ljudima je ključni deo razvoja odnosa s klijentima (Customer development). Ova knjiga je napisana s ciljem da vam pomogne da vodite bolje razgovore sa klijentima.
 
Ključni savet broj 1
 
Ljudi kažu da ne treba pitati svoju mamu da li je neka poslovna ideja dobra. To je teorijski tačno, ali  maši suštinu. Ne treba nikoga da pitate da li je vaša ideja dobra. To je loše pitanje i navodi svakoga da vas slaže makar malo.
 
Ključni savet broj 2
 
Tokom razgovora nije vam dopušteno da kažete klijentima koji je njihov problem. Njima ne treba dozvoliti da vama kažu šta da radite.
 
Ključni savet broj 3

 
Počnite sa najboljim malim tržištem a onda počnite da se širite.
 
Ključni savet broj 4
 
Ako zvuči uvrnuto da neočekivano počnete da ispitujete ljude, to je samo zato što vi na to gledate kao na ispitivanje a ne kao na razgovor. Jedina stvar o kojoj ljudi više vole da pričaju, nego što vole da pričaju o sebi, jeste da pričaju o svojim problemima.
 
Ključni savet broj 5
 
Neka vam razgovor sa klijentima bude opušten.
 
Ključni savet broj 6
 
Ako želite da obavite dobar razgovor za Customer devalopment ovo su pitanja koja treba da postavite: 1. Pričajte mi o tome kako je bilo kada ste poslednji put...? 2. Šta nije bilo kako treba – objasnite mi. 3. Koje su posledice? 4. Koja sredstva/postupke/itd. koristite sada i zašto to ne funkcioniše?
 
Procena
 
„Mamin test“ je dobro uputstvo za pravo razumevanje kupaca. To je definitivno knjiga koju treba da pročitate da biste bolje razumeli Customer development. Brzo se čita i uživaćete u noj.
 
Izvor. keytakeaways.io


Podelite na društvenim mrežama:

Povezani naslovi
radno vreme knjižara delfi i korisničkog centra tokom uskršnjih i prvomajskih praznika laguna knjige Radno vreme knjižara Delfi i korisničkog centra tokom uskršnjih i prvomajskih praznika
24.04.2025.
Obaveštavamo vas da su 18. i 21. april neradni dani, a da će se obrada i slanje porudžbina vršiti počevši od 21. aprila. Porudžbine napravljene u periodu od 18. do 20. aprila biće obrađivane i ...
više
povodom svetskog dana knjige sjajna akcija u knjižarama popusti i knjiga na poklon laguna knjige Povodom Svetskog dana knjige sjajna akcija u knjižarama: Popusti i knjiga na poklon
24.04.2025.
Laguna i Delfi knjižare organizuju akciju povodom Svetskog dana knjige koji se u celom svetu obeležava 23. aprila. Za sve ljubitelje pisane reči od 21. do 27. aprila 2025. godine važiće količin...
više
čitam čisto za svoju dušu prolećna akcija uz lagunu i henkel laguna knjige Čitam čisto za svoju dušu: prolećna akcija uz Lagunu i Henkel
24.04.2025.
Kupite dve ili više knjiga iz kategorije popularna psihologija i dobijate poklon-paket Henkel proizvoda za prolećno čišćenje doma! Akcija važi u svim Delfi knjižarama od 16. aprila do 15. maja ...
više
jelena bačić alimpić 29 aprila u kladovu premijerno predstavlja novi roman  laguna knjige Jelena Bačić Alimpić 29. aprila u Kladovu premijerno predstavlja novi roman!
24.04.2025.
Novi roman Jelene Bačić Alimpić „Krojač“ naći će se od utorka 29. aprila u svim knjižarama Delfi, Laguninim klubovima čitalaca, onlajn knjižari delfi.rs i na sajtu laguna.rs. Istog dana Jelena će biti...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.